328

hatar att drömma..

gick och la mig med per<3 igår och när ja somnat så drömde jag att:

Jag föll ner i ett hål * som alice i underlandet *
när jag landade var jag i left for death.. och alla karaktärer i alive i underlandet var zombies
och hjärter dam var häxan, och jag och pelle och två till sprang runt och dödade alla onda
sedan kom häxan och pelle dödade häxan sedan vaknade hon bara och dödade min pokemon
sedan sprang jag efter pelle och ropade på henne att häxan dödade min pokemon...
och att jag inte kunde springa så fort för ja hade så små fötter.. 
så hon vände sig om och tittade på mig och sa: bäst du vaknar nu och sedan sköt hon mig.

efter det kunde jag inte somna om..


Per är hemma nu <3 !!!!!!!!!11111111oneoneoneone
och Jesper och Dennis kommer idag klockan 5 så ska gå på bussstation och träffa dom.
sedan kommer linn ikväll så då ska vi också på bussstaionen och träffa henne. :D 

har lanat i helgen fett mysigt <3
sitta sex stycken i ett rum och spelar the sims xD
visst låter de mysigt.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0