279 - 1 år.! -

för ett år sedan dog min vän.
saknar dig josefine persson.
du var och är älskad av alla.

du är så sjukt underbar.
om det inte hade varit för mina vänner.
hade ja nog inte suttit här idag.

det var nog den jobbigaste dagen i mitt liv.
smset från Lina där det stod att du var död.
tårararna hade redan runnit hela kvällen,
kunde inte gå in till mamma och säga att ni hade krockat.
utan jag bara låg där smsade med några kompisar,
vaknar på morgonen efter två timmar sömn.
läser smset och tårarna kommer igen,. går int till mamma och bara kollar
på henne med tårarna på kinden och berättar allt.
medans ja ligger där i mammas säng och bara gråter och försöker andas.
strycker hon mig på ryggen och jag har nog aldrig älskat min mamma mer än då.



Josefine du är sjukt saknad. <3
tiden med dig var den bästa. snälla kom hem!
vi behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0