278

ikväll har varit en slö dag..
började kl 10 hade nk. vi såg film.
sedan slutade vi och ja satt mig och väntade på att holm skulle sluta.
sedan gick vi och åt.
efter det har ja typ bara varit med Holm och Simon, riktigt trevligt.
vi spelade kort, sedan drack dom cocacola,
lekte med min telefon och sedan så gick ja hem
och nu ligger jag och väntar på klockan ska bli 7.

då ska ja och några till dra ut och grilla :D det gillar vi =)
riktigt mysigt,.





Idag hade jag och holm nästan lika kläder xD
båda hade vita skor med röda snören,
svarta byxor fast mina ser lite mer grå ut.
och han hade lilaskjorta och den lila jackan.
och jag hade min lilakofta xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0