275

hallå hallå.


i helgen har ja gjort mycket och lite :P

ifredags var jag med Emma-lisa och Dennis.
vi såg HJÄLP jag är en fisk.
inte så bra men jaa.. Dennis skulle absolut se den.
sedan for vi till vårat lillaställe vi brukar vara på.
sedan så åkte vi hem till Emm och satt vid datorn och pratade och så :P
MYS!
lördagen for ja hem från Emm eftersom jag hade sovit där.
och jag gatt hem och ta hand om Freddy. men jag behövde bara gå till Anders & Emma
sedan kom Jonas och Edin och hämtade mig :) awesome!
sedan hade ja tvätt tid också så ja tvättade.
och jag såg massa filmer också. :)
idag har jonas och vicky varit och hämtat Freddy och fikat.
och nu har ja fixat mig lite och ska storstäda min lägenhet sedan gå och handla om jag hinner :P
thihi.

men nu ska ja städa hejta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0