171 - svar på tal -

till dig anonym som undra varför jag hade josefine i min header.
och tyckte att jag inte borde ha det.


jag har henne där för att jag ser henne som min skyddsängel,
och ser inget fel med att ha henne sittande där så jag ser henne,
och om du nu tycker som du gör! varför vågar du inte stå för det?

jag vill ha ett mycket bra skäll till varför jag inte skulle få ha en av mina
vänner som header på min blogg,
visst jag saknar henne som så många andra gör, men jag har kommit över
det och blir glad av att se henne,
för hon är en symbol för mig som säger lycka och framgång,

hon är en fin person och kommer alltid vara det, och om du inte kommer ut
med vem du är du behöver inte göra de på min blogg utan du kan juh skriva i
privata med. på apa eller något,
men jag tycker att det är fel att säga att jag inte ska henne där.

vila i frid min vän vi ses <3

26/4-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0