165

hello :P
det är helg för er som inte visste det =P

det är till och med slutet på helgen, det är SÖNDAG =)

igår så var jag och min pappa och bror, å vicky och köpte en film i malå.
det vart goodnight story =) den var bra sedan efter vi sett den
så följde jag med till Croll i nåda =P
jag och vicky stod och pratade stjärnor, sedan spelade dom lite
left4dead, och sedan hem och sovde =P

idag så har ja bara sett tv och slöa xD
vaknade vacker i morse... min bror kom och skrek,
fast ja den var typ halv 12 då så ja ska inte vara arg ^^

sedan så har ja smsa med holm, och ja vart lite arg. tänker inte säga
varför men ja blir arg över att alla tror så,
...

till helgen äre marknaden :D tagga tagga tagga.
mamma och pappa ska även vara i lycksele :P
och magda ska komma och typ danielle =)
även pontus ska typ vara i lycksele det är nice
och emm ska vara där med sin Pojke :]
dom är sjukt söta tsm, blir glad över att se henne så kär :]


nja ja vet som inte vad ja ska skriva nå mer. ska nog börja
min packning även om ja inte åker ned förns i morgon,
men ja tror de kan bli mycket ja måste ha med mig :S
det känns som det, :P
menmen det som inte rymms får mam,pap ta på fredag =P
det blir niiiiice =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0