163

ja det blir ett kort nu också =P
sitter och tråkar och ska göra det i ca en timme till nu ^^
sedan är det dax för KU =)
imorgon har ja två lektioner känns jätte meningslöst,
men alla fall så är det alla fall,
en på morgonen kl halv 9 och en på eftermiddagen så jag slutar
10 i 4 MÅSTE PRATA MED HONOM OM ATT JA MÅSTE SLUTA TIDIGARE!!
måste juh hinna med bussen som går kl 4 =P
men ja tror det kommer gå bra, det brukar göra det när dom andra
ska med bussen så, plus att han är faxtist en av dom bästa lärarna jag har =)


jag tog fram min rödakappa idag,
med är hål i båda fikorna, hur fixar man sånt?
plus att bältet är juh fortfarande trasigt det måste ja fixa också,
men jag gillar den.
mamma har hämtat mina kläder idag, TAGGAR I MORGON DÅ JAG FÅR DOM
jag hoppas ja kan ha allt som ligger i mitt paket, så ja slipper skicka tebax något,.
efter som ja vill ha allt som är där.

hmm funderar på slänga upp någon bra låt men har inte kommit på vilken än,.


här har ni killen ni alla ska hålla tummarna för i idol =)
han är duktigt och kommer gå långt, plus att han är från LYCKSELE,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0