158

hejsan, slutat för dagen och sitter nu och väntar på klockan ska bli kvart i fyra =)
då ska ja gå iväg.
vet ni vart jag ska?
jo! jag ska på hårbolaget där ja ska klippa mig =D
kommer nog kort på resultatet sen..
sedan så vet ja inte vad ja ska göra ikväll får komma på något kanske,
nae men ja skulle ha städa lägenheten som vanligt =)
sedan fick ja reda på att mina kläder ligger i malå på MK =)
och mamma ska dit och hämta dom på Torsdag. så jag får mina kläder
i helgen allt utom den stickadetröjan och legginsen..
'' typ dom två sakerna ja ville ha mäst ''

sedan har ja nog kommit på vad ja ska ha på skolfotot.
även om ja inte vet riktigt när det är.. xD
ja måste värkligen ta reda på det.. 
nae men ja ska typ ha min farfarstopp tror jag =P och mina jeansleggins,
eller så ska ja ha min skjorta ja beställde och mina jeansleggins.

 alltså någon av dom tröjorna =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ser fram emot att få se bild på det nya håret =)

2009-09-15 @ 14:55:37
URL: http://ladycheese.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0