151

hejj..
igår var det ku-mys =) jätte skoj hade ja faxtist,
haha alla är jätte trevliga och intresanta.
min dag har inte varit bra,

började med att det ringde på dörren kollar på klockan och ser den är nästan halv 9!
tänkter SHIT bara det är inte holm.
kliver upp i t-shirt och trosor och öppnar dörren.
där står chris och säger:
Ska du inte på skolan idag!
och självklart skulle ja det. börjar juh halv 9 på fredagar,
så det blev att snabbt klä på mig och borsta tänder och hår.
min telefon hade inte ringt på morgonen och ja hade inte hört smsen.
sedan gick de inte att fixa så man kunde göra något utan den var bara svart
och man såg i bakgrunden att det var ikoner där...
men sedan kom ja till skolan 10min försent.
och vi hade bild.
glömde min halsduk där så efter svenskan gick ja å carro och hämtade den,
sedan mat med Emmalisa och lite andra sköna estetare :D
så var ja med henne på lunchen och sedan gick ja hem för ja hade slutat.. ;P



ikväll ska ja kanske vara med emma lisa annars ska ja sova xD
i morgon ska ja kanske vara med emma lisa annars ska ja sova xD
på söndag ska ja sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0