204 - halloween! -

hei igår började jag min kväll med att vara med Nasse :)
vi satt och pratade och jag sminkade mig och fixa håret.
sedan smsa vi runt lite för att höra vart allt folk var.
så vi hamnade på manhattan. hos Linus :)
där var det trevligt och sedan så smsa ja ditt Emm.
så kom hon också. Sedan så vid tio kanske så gick vi in till stan
och for hem till Johan. där var de massa sorsele människor,.
men vi tillbringade alla fall rästen av kvällen där. jag gick hem vid 1 - 2 någon
gång för ja fick ont i huvudet pga att dom rökte inne.
så ja gick hem och sovde. :) nu på morgonen '' eftermiddagen ''
så har ja diskat och ska snart städa.
plus att nu har jag kommit på vad ja ska klä ut mig till ikväll :)
jag ska vara stockholms EMO! jag ska ha knallblåa leggins, korta byxor,
en tröja ja köpt på carlings och sedan min rutiga kofta.
emm ska sminka mig och sedan ska ja tupera mitt hår och ha mina skullcandy hörlurar.
AWESOME!
och kvällen ska börja hemma hos mig som typ alltid sedan gå vidare till Emma och hennes kille
Anders. :) skönt. brukar vara bra fester där.

HAPPY HOUR! börjar kl 6 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0