200 - bästa på länge.! -

hej det är måndag och LOV.
himmla skönt. så då kan man juh undra vad jag gör uppe denna tid.
och det ska ja berätta för er.
jag ska åka med Jon till Kristineberg för att sedan åka hem.
för idag ska vi till Åskilje tror jag. eftersom att vicky fyller 17 :)
.

nu tänker jag berätta om min helg.
ifredags satt jag bara hemma och typ degade sov lite och såg idol.
lördag sov jag hella dagen sedan kom Emm, och  vi såg körslaget.
sen kom nasse och vi såg slutet på körslaget efter det fick vi tråkigt och
ringde runt för att hitta vart allt folk var.

så vi hamnade hemma hos Erik.
där var det lite halv trevligt och vi satt och såg tv och pratade.
sedan blev jag hungrig eftersom jag inte hade ätit något den dagen,
så jag och emm gick på Ibbes där träffade vi Pontus på Konsum och hans kompis.
så vi satt och pratade med dom någon timme =) trevliga människor det.
sedan redd ja på pontus rygg hem för jag var lat och han skulle bevisa att han kunde. xD
'' det vill ja inte göra om! ''

sedan sovde Emm här och på söndag morgon vaknar vi av att Emm mamma ringde.
så for hon hem och jag somnade en stund. sedan städade jag min lägenhet och snackade
lite med Pontus från Gunnarn. han var då på väg till Lycksele så man bah Yess :)
sedan gick jag och köpte Godis :] gott med det på söndag kväll.
vid 7 kom Pontus och vi satt och prata sedan kom Nasse och efter det kom Emm, Tina, Per
också. så såg vi film först Benjamin buttoms otroliga liv. den är bra bara synd den är så lång.
men alla fall den är bra gjort och får flera toasters :P

så gick vi på ICA och köpte tuggumin och sånt lite mer Godis ^^ haha. och sedan såg vi
in to the blue. men då for Tina hem. tror vi bara såg den för att dom som är med är typ snygga. men ingen kollade typ utan alla låg typ och myste i sängen iställe <3 jätte mysigt hade vi.
pontus satt och bet sig själv så det vart smailisar och jag satt med per i knä och typ sovde. och nasse låg brevid mig och sovde. och pontus låg på per. och emma lisa hade typ somnat.
sedan vid typ tre for Pontus och Nasse hem så vi gick in och la oss jag Emm och Per.
det var jätte varmt och jätte trångt.
men alla fall mysigt var det alla fall.

just nu ligger dom i sängen och sover och här sitter jag nästan själv då juh och skriver.
haha nae men jag måste göra klart lite små saker typ städa och de innan jag ska åka hem
så jag har nog igentligen inte tid att sitta här och skriva men jag känner att jag måste
eftersom jag har inte skrivit något på hella dagen.

men nu ska ja nog ladda lite bilder :)



Lite av Per. Emm, Jag och Pontus hand.

Emm, Jag och Pontus =)

bara för att min fot rymms PÅ pontus fot och det såg skoj ut.

Pontus och Emm (A)

Pontus :) Kommer sakna dig i en månad nu :P
 Per :)

blev dock inget kort på Nasse.. :/ Eller på Tina :/

Kommentarer
Postat av: Emm

Det var en asbra helg! <3

2009-10-26 @ 23:03:29
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0