198 - IDOL. bloggning under framträdande ! -

hallå.
för er som inte fattar är detta mina egna åsikter om kvällens uppträdande i idol.
jag skriver mitt inlägg samtidigt som idolerna sjunger. så det blir lite som en
live bloggning.
endel får lite kortare komentarer och andra längre.
men det kommer bli svårt iår att få fram en vinnare.! eftersom alla är så
himmla duktiga.

men nu börjar vi mina vänner.



Erik började idol idag. men en mycket bra vald låt som verkligen passade honom.
han är snygg och han är ruskigt duktig.
han har verkligen rocken i sig och i rösten.

Eddie har just sjungit sin låt. enlig mig valde han lite fel låt.
men han gjorde det även bra. så han är på topp ikväll.
även om han var bättre föra veckan. och han ser ju inte dum ut.
och han förtjänar att vara med finalen

Erika hon är en söt liten tjej med en härlig stil.
hon valde en lugn låt som passar henne och hennes röst
kan man säga är riktigt bra. och hon är duktig även om
det ser ut lite som att hon kommer börja gråta ibland.
fast har ändå en coolstil.

Mariette jag bara älskar hennes stil.! hon har valt en bra låt
som passar henne och hennes stil, hennes röst är inget att
komentera alla vet redan att den är ruskigt bra.
och om någon tjej ska vinna idol så är det verkligen Mariette!
bara för hon verkar så himmla skön. och är så duktig.

Rabih Lyckseles stolthet just nu. han har en annorlunda röst.
som gör honom speciel och man kan inte annat än att älska den.
och förra veckan så var det helt magiskt med gåshud.
rocken är kanske inte hans stil men ändå släpper han lös och
det blir ett bra framträdande. sitter bara och väntar på att han ska
kasta iväg stativet. men ändå gör han ett riktigt bra framträdande.
och om han åker ut blir jag förvånad.

Tove hon är en sprallig tjej med mycket energi och jag hoppas hon gör
ett bra framträdande. och ja det gör hon. hennes röst är också lite annorlunda.
men hon är ändå duktig för att vara så ung. och handen passar faktist in i detta
framträdande så det tänker jag inte klaga på. utan även detta är mycket bra.

Nicklas han är ju bara så söt igentligen. men han är lite av den nya johan palm.
vilket enlig mig är synd förra veckan hängde han löst.
så nu i veckan förväntar jag mig ett enormt bra framträdande.
rösten är bra och låten han har valt är verkligen han. så han har gjort ett bra
låt val. han ser lite läskig ut men det ser bara coolt ut.
men tuvär så tror jag inte detta kommer räcka till utan tuvär hänger han löst
även i veckan och kan även åka ut.

Reza min personliga åsikt om henne är att jag  inte tycker om henne.
kan inte sätta fingret på vad det är men det är något som gör att jag inte gillar henne.
nää jag tycker hon borde kunna åka ut. tuvär. men ändå så har hon en härlig stil,
och framträdande är bra fast lite tråkigt. och hennes röst funkar inte riktigt till låten.
men den får ändå ett  OK,
men det kan ha att göra med att jag tycker en kille ska sjunga den.

Calle han är juh jätte skön och man kan inte annat än att digga när han står på
scen hans röst på minner om han i school of rock.. minns inte vad han heter.
men han påminner så mycket om honom, vilket gör honom bra. han har en härlig
röst men enlig mig har han aldrig varit så bra som i uttaggningen.
men han är ändå het ikväll. och sitter nog fast i kväll.
och hatten är juh bara så nice..


                                                                                                                                <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0