192

Dagens låt för idag. går till en gammal goding men en ny låt.
så klart TAKIDA! så, alla fall dagens låt ÄR:
 

nu ska ja snart trippa iväg och bowla =) mumms på det,
med mina tjejor :P
haha. =) nae men det kommer nog bli mycket mycket trevligt. =P


sedan träffade jag '' J '' idag efter typ en vecka...
nae men det är mysigt när han kommer på besök.
sedan berättade han idag att han läser min blogg..
UTAN ATT KOMENTERA! så jag hoppas du förbättrar dig nu
när ja påpekar det.
så därför kan jag juh skriva ett Puss på min favo (A)
hihi..

imorgon bitti åker jag nog hem. =)
skönt men då måste min mamma hämta mig i björksele.
men det skulle typ gå bra tror jag xD. annars får jag sitta där
själv och sjunga jönsonliggan..


nae nu ska ja göra något smart av mitt liv.
genom att kolla till så jag har alla papper som jag kan tänkas
behöva ihelgen.

hejta hästen. '' med en barnslig röst! ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0