186

hallå!
jag sitter på skolan och ska ja göra en tipsrunda med julia.
det går typ bra fast vi har kört fast.
vi har 7 frågor av 10 och kan inte komma på någon fler.
men alla fall mina vänner snart eller om typ en timme har vi
klassfoto.. BUHU på det!
jag vill inte man ser aldrig normal ut.
iår ska ja ha svarta strumpbyxor och min rödarutiga skjorta,
jag bestämde mig för det typ 5min innan jag gick till skolan,
så... så vart det då.
jepp precis, måste bara få säga att namnet Walter är ganska jätte sött.


pussar på er alla

Dagens låt:

jag måste bara få lägga till att låten handlar
om typ en man som skrev på internet om att han
ville prova äta en människa och det var en som gick med på det.
Detta är typ en verklighets baserad låt.
men det spelar ingen roll låten är ändå bra, alla fall
på tyska inte på svenska =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0