185

hello lördag idag alltså.
sitter i Lycksele och tråkar.
men ikväll ska ja vara med Emma-Lisa så det kommer bli massa skojskoj.
jag funderar på göra ett ryck genom att städa min lägenhet det behövs verkligen.
tycker det känns som det är saker överallt.. inte nice asså.
det ska ja nog göra det låter som en bra lördags aktivitet. ;P
eller vad tycker ni mina vänner??
sedan är det juh ganska bra väder ute nu också så jag ska nog öppna ett fönster
och bytta lite luft här inne ;P
haha, sedan har jag faktist varit och handlat mat idag. :P
till middag ska jag göra en skinksås tror jag =)
så vi får se om det blir gott.. :) igentligen skulle jag bjuda emm på mat idag men
det vart inte så, men som jag skrev ska ja vara med henne efter det =)
aja nu ska ja städa lite så det ser lite finare ut här inne..



pussar på alla mina vänner.


Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0