183

idag är det också sovmorgon, börjar om en timme så jag borde göra mig klar, =)
idag kommer min mamma och pappa ner till Lycksele och sedan ikväll blir det
självklart KU! eftersom det är TORSDAG!,

blir lycksele ihelgen, någon som vill hitta på något?? =)


idag är det två veckor sedan jag träffade J! första gången :]
och till sophie så är J, en kille som jag typ gillar (A)
jag vill dock inte skriva något namn än men jag lovar det kommer
nog snart =)


hihi (A) idag har jag först LPL, sedan ESV, och sedan teckenspråk :D

och just nu sitter jag och lyssnar på mtv, Lady gaga - love game.
låten är faktist små bra om man ska vara ärlig,


Kommentarer
Postat av: Julia

TOOORSDAAAG! hahahha xD

2009-10-08 @ 19:29:21
URL: http://iulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0