218

hej nu kommer det lite bilder från igår :D

 fast ja.. innan det så måste ja juh skryta med
att ja fixat Spotify på min dator nästan helt själv. samtidigt som ja gjorde läxa och
pratade med Jens ''RM'' Marklund :D:D

alla som var med var jätte duktiga och därför tog ja inte så mycket kort för ja ville juh som se
det också så ja det vart lite kort..

 Sedan måste ja lägga upp söta bilden på mig :D
provade Ellens glasögon när ja träffade henne. så söt vart jag=)
 sedan kolla vilken fin sommar bild!! jag älskar den måste
nog ut och ta lite vinterbilder också för det har jag dåligt om.
men det finns en som älskar snön och han är juh bara allt för
söt alltså!! <3 och därför får det bli min vinter bild :D


Kommentarer
Postat av: Erik

Haha! Du är verkligen söt! :D

2009-11-25 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0