215 -tröttheten vart är du? -

hallå mamma lär juh inte vara glad nu men.
klockan är nu snart 2 på natten.
kom nyss hem från anders, och jag känner mig trött men det går inte att sova.
har sjukt svårt att somna hella veckan och sedan varit jätte trött på morgonen.
som tur är så börjar ja inte förns 5 över 10 i morgon eller idag-.-, SKÖNT då har vi Lotten då, jag gillar Lotten hon är en bra lärare. och hon har inte så mycket prov heller utan hon anser att vi lär oss alla fall eftersom vi pratar mycket på lektionerna och vi diskuterar fram det vi själv tycker.
fick tebax mitt bkf prov igår fick G på det. trodde inte ja skulle få det menmen,
det är en sån kurs jag vet att ja bara får G i eftersom ja verkligen inte fattar något ur den.


Alla fall..
nu ska ja lägga mig och studera mitt tak och kolla om det ändrats på sig under mina vakna timmar..
TUR man hinner sova en stund mellan det man kommer hem från skolan till det man börjar med middagen,
mumms. det är skönt att sova.!.

jag måste verkligen sova. ska bli skönt att åka hem till aspliden och bara sova i mitt RUM!
jag älskar mitt rum det är verkligen bara mitt! har valt tapeter och takfärgen, jag har valt gardinerna och
ivanliga fall sängkläderna som matchar mina gardiner och duken som ligger på det lilla bordet.
på skrivbordet som ja själv fick välja ligger saker som är bara mina!

det ligger papper jag skrivit själv och ett papper från försvaret.
det är även bara mina kläder i garderoben och jag vet vart allt finns där inne.
även om ingen annan hittar där. men det är bara mitt och hella rummet säger
HÄR bor Emelie. Familjens busfrö!
och det luktar hemma om allt som finns där och då kan man verkligen sova.


Gnatt mina lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0