212

hello.. sitter och har sjukt tråkigt och inser
VARFÖR har inte jag en lika rolig och intressant blogg som alla andra??
med typ 100 läsare varje dag??
hade sjukt med läsare för ett tag sedan.
men då slutade jag med dagens låt och så.. :(
så nu är det ingen som läser längre..
och dom som läser komenterar inte heller..

så ja skriver inte lika ofta längre vilket är synd för
jag tycker verkligen om min blogg och gillar att skriva iden.
fast å andra sidan händer det inte så mycket i mitt liv just nu heller.. :S

och jag måste få tipsa om: http://tiomil.webblogg.se
handlar om mig och emm och att det är tiomil mellan oss.. (A)
så den tycker ja ni ska läsa. dock har vi inte hunnit skriva så mycket
iden än. :)


DAGENS LÅT:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0