209

blir kort nu :)
idag ska julia följa mig hem och äta middag :)
vi ska steka kötbullar och stuva makaronerna ;P
sedan ska vi se film och bara ta de Lugnt. låter som en bra tisdags kväll. Eller vad tycker ni??

just nu sitter jag och försöker bli klar med nazismen :)
vad är det som är typsikt för nazismen??
får nog fråga holm.. han borde ju veta allt om det xD
haha.
'' det är inte för att han är ljude utan för att han försökte gasa ihjäl mig.. ''
tycker inte om honom på morgonen när han kommer och ska platta håret..

menmen. smällar man få ta puss på er alla.


PS!. GRATTIS PONTUS 17ÅR <3


saknar er båda mina små söta medianördar :P


Kommentarer
Postat av: emm

Jag är ingen medianörd!!! >< och du kan gärna få ta pontus ett tag ;O

2009-11-10 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0