206

hej just nu sitter jag på skolan och tråkar.
sitter och jobbar om olika grekiska ord som skulle vart inlämnad någon gång.
men jag gör dom nu alla fall.. även om jag igentligen har samhälls fast karin är borta
så jag gör det just nu och ska göra samhällsen någon annan dag i veckan.
imorgon ska ja träffa min bror och köpa farsdagspresent till pappa.
det är juh som ett måste igentligen.
:P haha, sedan har ja taggit på mig att ja ska följa med till åsele och prata om Barn och Fritid.
men det var bara om inte någon annan kunde.
men jag tror det kommer bli jag som åker iväg. :) ändå lite små skoj.
fast ja skulle hällre åka till Malå.
men alla fall.

nää nu ska ja sluta skriva ta ett till ord sedan ska ja gå.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0