58

idag berättade Berith att på måndag ska vi fara till kyrkan
och där ska dom prata om döden och hur dom gör när
dom begraver människor och om vart dom ligger medans
dom väntar på att begravas och jag var snabb på att säga till
henne att ja inte ville vara med.
jag skulle aldrig klara av det...
och hon hade faxtist förstående för det.
men jag ska gå dit och vara med en stund men jag skulle få gå ut om
ja inte orkade lyssna på allt..
sedan berättade ja för henne att ja skulle på bergavningen på fredag
och då sa hon som sagt att ja inte behövde vara med på det
om ja värkligen inte ville.
och det tyckte ja var riktigt snällt faxtist.. :)


R.I.P Josefine Persson
3 veckor :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0