57

så här kommer min sommar se ut.

Jobba tvåveckor.
vara ledig en helg. '' stadsfesten!!! ''
jobba treveckor.
'' tror någon helg under den perioden äre mvm ''
fara nerutöver med pappa
'' typ samma helg på motorveckan :/ ''
sedan så ska ja typ kanske på Åselemarknaden tror ja :P
om ja har tid med det.
och sedan ska ja även hinna bada och sola en massa.
sedan ska ja försöka mig ner till burträsk någon vecka också.
'' om jag är välkommen det vill säga '' :P
men de brukar ja vara så :a
sedan så som ja skrev så ska ja nerutöver och träffa
fina släkten det vill säga Felicia och Tuva och alla andra
vilket ja nog taggar mest av allt  ja ska göra i sommar ;)


asså sommaren har snart börjat känns de som ;)


puss på er alla där ute.


Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: Sophie

Klart du är välkommen =) OM det är till oss du tänkt dig vill säga... Men är inte stadsfesten och musik vid malån samma helg, det brukar vara det tror jag :(

Låter som du har ett fullspäckat schema i sommar :)

2009-05-18 @ 18:46:17
URL: http://ladycheese.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0