52

hejhej.. nu har ja nästan nyss vaknat och sitter och kollar på mtv.
ska snart fixa håret och sminka mig lite. även klä mig sitter fortfarande i
pyammasen :) för den gillar vi ;)
sedan ska ja tvär packa ner mina saker efter som att ja far till aspliden
ikväll.. :) vilket gjort alla mina vänner glada xD för dom vill att ja ska stanna :P
men ja vill inte :/
eller jag har inte orken att stanna..
allt får mig bara att tänka på josse..
begravningen är nästa fredag. kl 1.
jag ska dit. för ja har kommit fram till att hon hade suttit där för mig.
såå.. alla fall på söndag äre 3veckor sedan..


nae nu ska ja fixa lite sedan börjar ja kl 12 :)
då har ja DATA vi ska göra en bildspel om oss själva.!
det är jätte svårt.



Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0