83

idag '' måndag''
så åkte ja till skolan på morgonen sedan så
sovde ja och sminkade mig :P
sedan gick ja till skolan :)
hade TVÅ lektioner
sedan var ja en stund med HOLM =)
och for hem sedan och städade!
snacka om duktig jag var! :P
mamma, vi måste putsa mina fönster!! :P
sedan så for jah mötte hanna och vi for och solade
snacka om härligt de var, sedan for i hem till mig
och hon noppade mina ögonbryn,
sedan så när hon for hem fick ja finbesök! ;)
nina och diana kom på inlines och ville låna min toa och
ha lite vatten, men de var nice, sedan så
gjorde ja lite små grejor och Magnus betnér på 5an ;P


Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: ellen

älskar den låten.

2009-06-17 @ 16:40:47
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0