99

heihei!! :D
nu sitter jag här igen vid mitt fina databord i aspliden,
det går använda nu.. :P
ligger inte massa saker på de längre,
och de ligger inte heller på golvet heller!
jag har alltså städat idag..
och ja är nöjd över hur duktig ja varit idag,
har även snört bort lite kläder ja aldrig använder
men de är ändå massa kvar..
men alla fall.. ;P
var just och pratade med min mamma
och vi ska äta skedpalt till middag <3

sedan sitter jag och små funderar på om jah
ska göra en brunslinga i mitt hår.
den ska vara som bakom örat i de som är
längre än allt annat hår. så den som syns jätte
bra när ja plattar det jätte mycket.

 i så fall blir det den färgen :) -->




sedan måste ja juh som lägga in här att ja saknar denna kille!
har inte sett honom på hella sommaren! dock har ja smsa med
honom typ varje dag :) så ja vet då att han lever..
nae men vi borde nog ses snart enligt våra uträkningar :)
ska ju vara i lycksele lite mer nu.. som tur är bara synd
att man jobbar då.. men vi kan ändå ses vi vet hur man gör.


Saknar Dig Alexander Holm.



Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0