125

jag och felicia sov i tält inatt.
skoj fast lite jätte läskigt. :O
det var ass mörkt och sedan kom de typ en väktare..
och gick en bitt utan för tältet shit vad rädd vi vart!!
sedan så hade ja faxtist riktigt trevligt,
sedan pratade ja juh med världens bästa Alexander också :]
och i morse när ja smsade med honom så dog min telefon..
PANIK!!
fast de funkade. :)
stackars Alexander har jätte ont i huvudet och kännes sig yr..
han tyckte ja skulle komma och ta hand om honom.
för ja är emelie med brus alvedon. kontist nog funkar de alltid :P
haha. :) han hade jätte ont i ryggen en gång och han hade ätit vanlig
alvedon länge men de funkade inte. så jag gav honom en brus och
självklart blev det bra :P
jess.
annars är de riktigt trevligt här.
felicia är på utebio i kväll.
men de kändes inte som ja orkade det. plus att filmen inte lätt så bra.
så jag sitter då i söderköping hos farfar,
kollar på lite kläningar och sånt :) ska även in till norrköping för att kolla.
vi ska juh på bröllop och ja vill ha kläning.
men ja vet inte hur ja vill den ska se ut. men ja har några ja funderar lite på.
så vi får se hur de blir :)
kläning ska de då vara eller en kjol :P
-.-
imorgon ska vi till kicka och johan för johan fyller år i morgon :)
johan är kickas kille :) han är JÄTTE LÅNG :o
men han är snäll, dom har ett jätte fint hus också :P
sedan skulle vi nog ner på stan och kanske äta glass och gå på lite
affärer och kolla, bara känna de är sommar.
för vet ni vad det är SOMMAR NU :o
det känns i hella kroppen har nog inte kännt av det än.
men de är värkligen sommar. ja sitter i söderköping och tar det bara lungt.
kompisarna jobbar och jag saknar dom mycket
men det är sommar i söderköping.
.

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0