114

hellö!
nu är de snart helg.! så skönt!!!!
åker hem till Aspliden i morgon efter ja jobbat.
och sedan på lördag ska ja på släktträff..
'' vilket mina vänner tycker ja ska skita i och vara i lycksele istället ''
men jag tror de kan bli ganska skoj att fara ditt :)
söndag åker ja ner till lycksele igen, :D
ska gå till Johan då..

annars idag har ja inte gjort så mycket.
jag har jobbat och nu när ja skulle hem började de regna......
men ja pumpade ändå mitt däck.
men ja tycker de känns som de vart mindre. :S
JAG TROR JAG HAR PUNKA!
någon som kan lagga de åt migg??

Dagens låt:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1835748&BroadcastDate=&IsBlock=

Kommentarer
Postat av: Astrid och Emil

Vi ser fram emot att träffa dig i morgon =)

Kram!

2009-07-17 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0