109

jag måste berätta vad som hände igår xD
då var jag och emma lisa och Tina på ibbes och skulle äta
då satt de en liten kille snett bakom mig som satt och kollade på mig hella tiden.
sedan satt de en annan liten kille bakom tina som också satt och kollade på mig hella tiden
han gjorde även grimarser :P
sedan for vi till Tina och sedan Till Emma lisa ;P
sedan till lägenhet och Holm kom :o) jätte skoj att se honom
Nina kom också och de var även skoj att se henne :P
lika galen som alltid.
sedan så gick ja och la mig vid kanske halv 3.. :P
nu sitter jag och ser Life of ryan..
ikväll ska vi grilla mäst troligt så ja måste gå och handla
ja måste köpa grillkol också..
och de är juh dyrt! :O


skriver kanske i natt vet inte.

Dagens låt:



jag måste köpa en ny data mus..
då blir det en utan kabbel!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0