105

hej hej hallå!!:P
jag skrev inget igår som ni kanske märkte och läste :P
därför jag var jätte trött!! :O
nu har ja alla fall börjat jobba på lasarettet och de är faxtist
riktigt roligt, alla för de mästa :P
I morgon ska de tydligen börja en till Feriearbetare på min avdelning.
sedan tänker ja inte säga mer om de..
efter som jag har tysnadsplikt :D
men alla fall alla på avdelningen är jätte trevliga,

Igår beställde ja min hem resa från Norrköping
men insåg att ja inte är i bastuträsk på måndag morgon,
så därför hoppar Emelie av i UMEÅ då.. :)
och åker buss till Lycksele, sedan vid 4 eller dagen efter åker hon
hem till Aspliden :)
skönt,



men alla fall..

Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: Sophie

När blir det ni åker neröver??

2009-07-08 @ 09:23:09
Postat av: Matilda

Haha men Jimmy så klart, vem annars? ;P

2009-07-08 @ 17:48:39
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0