101

som ni märker har ja nu skrivit över 100 inlägg.. :D
grattis till mig :D
jag tror ja håller på dö i denna värme som är just nu!
men de är härligt alla fall..
sitter och funderar på att göra om min blogg..
men vi ser ju hur det blir med den saken,
idag har ja inte tänkt göra så mycket.
kanske vara med Dennis vi får se.
men i morgon åker jag in till YLWA LII i malå <3
snacka om ja saknar den tjejen!!
hon ska färga mitt underhår brunt..
hoppas de blir nice,
annars blir de att springa på ICA och köpa superblond färg ;)
kanske ja springer på någon JOHAN där :P
vem vet. .xD
ändrade planer.
åker in till Lycksele redan på Fredag :D
TAGGAR! =)
min helg kommer spenderas med EmmaLisa typ på en
badstrand :) så jag ska gå på Åhléns på lördag och köpa
min nya bikini som ja kollat på jätte länge..

Vilken överdel? och vilken underdel?
dock ska den som är en annan färg vara i samma :P
men hittade ingen bild på de. :)




Dagens låt:
http://video.google.com/videoplay?docid=2086678397161036737&hl=sv

Kommentarer
Postat av: Sophie

Om jag får tycka till så tycker jag nr 1 på både över och underdel... Kram!

2009-07-01 @ 18:31:53
URL: http://ladycheese.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0