230

heiii.. hur lyckas jag??
Nasse ringde just men jag märkte det inte men jag hade svarat xD
HAHA!!!


nää men idag hade jag prov i teckenspråk gick si så där. hoppas ja klarade de alla fall..
sedan så fick vi inte klasskläderna idah :(
för erika hade inget id kort med sig när hon skulle hämta dem.,.
min telefon kommer på torsdag <3 kärlek till 1000% då
och min Emma-Lisa kommer hem då och ska på KU vilket ja också ska :D
YEAY <3
puss på henne för att hon typ fick mig att gråta idag.. (A)
sedan så ikväll ska jag, julia och carro fara och se new moon ikväll kl 19.00
yeay på det också :D och mumms.. :P
kanske borde börja med middag!! :O


Aja nu ska ja sluta skriva..
ps. får juh nytt nr på torsdag också så jag kommer skicka ut det till dom som har det nu
och om någon fler vill ha det får väl fråga efter det :D Ds.

 Alltid du och jag och jag och du <3

Kommentarer
Postat av: Erik

jag vill ha ditt nummer :D

2009-12-14 @ 12:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0