227

hejsan nu sitter jag i lycksele och har just druckit te med emm och
sagt hejdå på bussstationen.
imorgon äre skola och då får vi typ våra klasskläder tror jag
* LÄNGTAR *
sedan så äre kort vecka för mig slutar på torsdag. sen
ska ja på spa kväll med ku och sedan far jag till söderköping direkt efter det.


nu sitter jag och ser tv och ska sedan sova. sedan smsa jag med den snygga Emma-lisa

Nasse ska färga mitt hår till veckan, sedan ska ja på bio med julia mest troligen
sedan ska ja spela bandy om jag orkar och sedan spakväll och söderköping.

har mycket att göra!! sedan kanske ja ska göra lite läxor eftersom jag ska vara borta två skoldagar!!
Eller var tror folket (?)

                                                                                            Jag har kommit fram till att jag inte saknar dig.

Är det bara jag eller händer det otroligt mycket just nu??
jag börjar bli sjukt less och vet inte längre vad jag vill.
och vad ska man ha för kläder på nyår?? och ännu värre
vad ska man göra och vart ska man vara? kom med förslag
om ni vill vara med mig på nyår men måste typ vara i lse
för ska alla fall vara på shell och krama emm på tolvslaget.
vill även ha en nyårs puss av någon söt pojke!! <33


Kommentarer
Postat av: Emm

Jag kan vara en söt pojke och du kan få pussa mig på tolvslaget !



På nyår ska vi vara bäst, som vanligt <3

2009-12-09 @ 20:06:21
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0