225

hallå =)
idag hade ja sov morgon ganska skönt :D
sedan var ja på skolan och sedan åkte jag hem till mamma och pappa.
åkte direkt till malå och jag och mamma fick som två sista vacsinen..
det gjorde inte så ont som jag trodde.
mamma säger att ja nog fick en bra sjuktskötare eftersom inte sa när hon stack
och så. '' hon visste jag var rädd ''
sen for vi till farmor och gratta henne. sophie och barnen var där också och
jeanette och kibbe. så jag har lakt barnvakt till Walter :D


sedan innan jag åkte ner ditt gjorde jag en sak

någon som kan gissa (?)

joo jag beställde en ny telefon!!!! en Sony Ericsson U10i Aino

är sjukt nöjd juh!!
detta kommer bli bra tror jag sedan kommer jag även bytta nr så alla vet. <3
men inte just nu då utan när ja får telefonen och nytt nr hoppas på ett lätt
så jag kommer ihåg det ;P


ps. erik det tycker jag får då får ja juh veta vem du är. ds

Kommentarer
Postat av: Magda :)

Neeeeej, nu kommer jag ju inte att kunna ditt nummer utantill längre :O :P

2009-12-03 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0