223

hallå sitter nu och ser lite tv pch lyssnar på svverigesgudar.
dvs Ebba Grön. funderar på att lägga mig och sova bara för
att kolla om min huvudverk går över. alltså ta en alvedon sedan
sova i 12timmar!! låter de inte skönt??


sedan måste ja fixa mitt hår i morgon, för de ser jätte konstigt ut alltså blöta det
och sedan platta till det :D

men alla fall.. nu ska ja lyssna på lite mer musik sedan sova. kanske ska
spela lite the sims innan jag sover bara för att :D



PUSS OCH KRAM ALLA,
För på Torsdag tar jag nog baconsprutan!!
och snart åker jag till Söderköping,
och snart är det middag med klassen,
lilla julafton med klassen,
klasskläderna <3
julafton,
hockey (?)
NYÅR!!


låter det inte fett med nice?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0