132

igår komme jag hem till Lycksele efter att ha suttit i umeå några timmar :P
sedan åkte ja buss till Lycksele och när ja kom hit var ja jätte trött så självklart somnade jag xD
vaknade av att Emma Lisa ringde och frågade när vi skulle äta :P
sedan sov ja en stund till sen kom hon och hämtade mig och vi for och åt :)
mumms var de =)
sedan hem och hanna, kom och hon noppade mina ögonbrynn ;)
vilket hon är bra på så.. ;)
sen kom nina också och emma lisa for hem och sedan for hanna också hem
då gick ja och nina ut och träffade Tanja. =)
vi gick på shell och dom åt korv :P
och vi skrattade åt hmm inget :S
som vanligt alltså. nu sitter jag och slöar
och har packat min väska för att åka hem.
så kl 4 sätter jag mig på en buss igen xD


HÄR KOMMER JAG ASPLIDEN!!

men alla fall. på fredag ska ja nog sitta barnvakt :)
åt dom två små söta trollen ;)

alla fall nu vet ja inte vad ja ska skriva så ni får leka med er själva nu
hejta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0