tjugoett

onsdag.
vaknade. somnade vaknade SHIT klockan är 8!! :O
stresar på mig kläder och skyndar mig till skolan.
hade ios och somnade på lektionen.!
men slog läppen i min idominsalva.!
ont fick ja..
sedan hade vi svenska lunch bkf och engelska.
jag och ida gjorde muntliga nationela. tror de gick ganska så bra. :D
sedan så kom ja hem, holm och anders kom
sedan hanna. och nina kom också :D
riktigt roligt. sedan for holm på spelning.
men kom sedna tillbax. :D
och vi fick sminka honom. vart ganska så nice.
när nina skulle hem så var hennes nykel BORTA!
så hennes mamma fick komma och hjälpa oss att söka.
och då for anders och holm hem :( vi som hade så roligt.
giss vart hennes nykel var? JO i jackfickan xD
men nu orkar ja inte skriva mer ska skriva godnatt till en sedan sova :)

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0