sjunde

hejhej.
idag började min dag jätte trögt! :O
sedan kom nina och hanna och
vi gick och bowlade :P
det gick åt skogen xD
ja gjorde inte änns en strike:P
ja kan bara spela på wii xD
haha.. :) nae men sedan gick
ja å hanna till skolan och åt
köttbullar och makaroner:P
gott var de. sedan hade vi IOS
så ja satt en stund vid datorn och jobbade
sedan gick ja ut till kvarteren och
satt och jobbade vid ett bord där
Persson och Holm satt.
men ja fick då lite gjort alla fall.. :P
sedan idrott då hade vi genom gång.
sedan engelska glossor.. :P
sedan slutade vi,
när ja kom hem skickade nina att hon såg dennis
så ja skickade och frågade om han var i lse
och de var han :P
så han kom förbi en stund.
men skulle hem nu :(
så nu sitter ja själv i min lägenhet
och det är värkligen härligt! :D
ikväll ska ja diska, städa, och sova.. :P
pratade med min mor idag.
hade handlat för 1200kr på tre veckor!! :S
alltså mat.. :S heregud.. och ändå tycker ja
inte att det är nå mycket ja handlat.
det är min frukt och salad som kostar typ..
och sedan har ja typ bara 45kr kvar på kontot..!
fast ja har lagt bort 300:-
så ja har om de värkligen skulle krisa..
och sedan ska ja få lite pengar av nina å hanna
som dom är skyldiga mig.. :P
sedan ska ja nog vara ledig på torsdag.
har en lektion. '' data''
så ja ska typ till malå och vara på skolan med josefin :)
ja längtar!!


Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: DU VET VEM HE E XD

Köttbullarna va torra >_>

2009-04-07 @ 07:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0