sexton

hejhej. idag vaknade ja också av att pappa skrek!
men inte i mitt rum denna gång.
utan han stog där nere.
sedan for vi ut med skotrarna. :D
provade mina nya skoterkläder och det var riktigt bra.
har kissarlucka på dom.. men den har ja inte provat.. xD
sedan så har ja fikat.
satt just och snackade lite småt med SimonGavik.
från göteborg.
dom har typ sommar. sol och allt.
och här sitter ja med ca en meter snö och kallt!
jag blir typ sur..
på tala om sur. var less på allt igår och stängde ner datorn och
la bort telefonen och tänkte läsa min bok.
men då kom pappa och frågade om ja skulle med till
kibbe och jeanette.
så ja for ditt och det var riktigt skönt.
vi såg film.
sedan när ja kom hem gick ja tvär in på datorn
men de hade inte hänt något.
och ja hade ett sms på telefonen som ja inte orkade svara på.
sedan tog ja min bok igen och läste..
och ja kunde inte somna. så ja smsade en stund med Peter.
men kunde ändå inte somna.
även om han lovade att de varken skulle komma spindlar
eller blonda lång håriga killar..
fast ingen av oss viste varför ja inte kunde sova.

nä nu ska ja sluta skriva kom som inte på något mer att skriva.
utom att

tack P. du är värkligen snäll och
ja vet inte om du vet om de men
du har börjat betyda mycket för mig.
du lyssnar värkligen.. även om du
kanske inte tänker på det.



Dagens låt är nog:

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är en "kissluka"?

2009-04-18 @ 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0