första!

hej och välkomen till emelies nya blogg.
min föra blogg http://xpunkt.blogg.se
är borttagen och ja kommer skriva i denna från och med nu
denna blogg ska handla om mig och saker och ting i mitt liv.
en snygg design lär komma men inte just nu.

sedan kommer det nog mycket bilder.
filmer och annat roligt med i min blogg.


för er som inte känner mig så
är jah 16år. fyller 17 i juni.
jag går barn och fritid
och ja trivs i min klass.
jag bor i en lägenhet själv och
min mamma och pappa bor i aspliden.
jag har många vänner och lär nämna flera av
dom i min blogg framöver.

jag gillar musik och ja gillar film.
på min fritid är ja med mina kompisar
alla fall  för det mästa.

nu ska ja sluta för den hära gången. puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0