femton

vaknar av att pappa kommer in och skriker!
SKA DU MED?
klart ja ska vart ska vi?
men de får ja inte veta.
fikar. sätter mig i bilen.
osminkad och håret ser förjävligt ut.
-- trodde vi skulle ut med skotern! --
men nejnej..
pappa försökte få mig att tro att
vi skulle till sorsele och lämna mig där.
så ja vart arg på honom! :O inte vill väll ja vara i
sorsele när inte johan är där! :S
vi for in till malå.. tänker vi ska handla..
men nejnej..
sedan åker vi till arvidsjaur!
pappa skulle kolla skotrar -.-
men hittade inget. men ja hittade en TOBE JACKA!
som ja ville ha! den var värkligen snygg..
men den var dyr enligt mamma.
sedan var vi dollar och sedan åt vi :P
när vi var på väg hem så kom dom på vi far till norsjö!
så då for vi ditt på artic cat. :)
och där hittade pappa sig en skoter. så den köpte han.
en articcat och ja hittade ett skoterställ från snowpeople
som ja fick av mamma.. :)
och sedan fick vi varsin keps med artic märke.. xD


sedan så har ja smsa med Johan idag xD
ja fick mig ett skratt.. :P
han hade sovit med sin dator.. xD
och kom fram till att han skulle nog gifta sig med den :P
han är faxtist mer DATA NÖRD än vad jag är..
så de tycker ja är ganska skoj :)

 min kompis Johan från Sorsele. som går jakt och fiske :)


sedan DAGENS LÅT:

Kommentarer
Postat av: Maddde A

hihi:)

Arctic cat *

2009-04-18 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0