åttonde

idag har det vanlig den ända vanliga skoldagen.. :P
började halv 9 och slutade halv 4 (?)
sedan så har ja haft ont iryggen idag :S
.. igår kväll kom Anders å Fredde förbi,
sedan gick vi till Samuel. kom hem vid halv 12 :S
eller ja la mig vid halv 12 :P
vacknade 7.. ganska slö kände man sig! :O
imorgon har vi först sexosamlevnads sedan
har vi bad sedan engelska.. :)
men ja måste höra med sonja om ja får sluta
lite tidigare.. med typ 10-15 min =D
så ja hinner förbi lägenheten innan ja åker hem
till aspliden :D

dagens låt


Kommentarer
Postat av: Julia

Seriöst, jag tappade min ledighets ansökan lapp -.-

Men pappa skrev ut en ny som jag måste be ing-marie skriva på HAHA XD

2009-04-07 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0