artton

idag vacknade ja av ett kedjesms.
skickade de vidare och som nästan hella rästen av natten
låg ja vaken och kollade i taket.
sedan fick sms av Chris att han skulle komma förbi. :)
som vanligt.
steg up och började göra mig klar.
sminkade mig och platade håret.
tog på mig vitta leggins, jenaskjol, brunt linne, turkost linne,
sedan ett halsband. :P
och vid halv 10 gick ja på badhuset och lämnade in min ansökan lapp
om sommar jobb..:)
hon tackade så mycket sedan gick vi på skolan.
hade en vanlig skoldag.
sedan kom ja hem och smsade lite med min bror. :P

sedan har de inte hänt nå mycket mer.
har för mig anders skulle komma förbi en stund men ja vet inte.. xD
haha man vet aldrig med honom.. :P

imorgon fyller hanna år :) men hon får inte sin present förns på onsdag. för mamma kommer med den i morgon :P
och ja tror ja inte hinner träffa hanna nå på kvällen :P då fyller lillgrisen 17år ung! :D

dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0