28

idag tänkte ja på en sak.
tänk om min bror skulle dö.
ja skulle inte palla det.
och sedan började ja tänka på att Patrik
'' josses bror ''
han kan inte må bra nu. så ja försökte hitta honom på
apberget men för hade tänkt skriva att alla tänker på honom
och att allt kommer blir bra med tiden.
men ja hittade honom inte.
men det har fått mig att uppsakta all tid ja får med min
storebror.
vi har nästan aldrig bråkat sedan han flyttade hem ifrån
för tre årsedan.
och ja har alltid älskat min bror och kommer alltid göra
det.
tänk i år går han balen och tar studenten och börjar jobba.
jag är värkligen stolt över min bror.


älskar dig karl JONAS bror Persson. <3


Dagens låt vill ja tilllägna min bror,

Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo det är verkligen fruktansvärt hemskt;/ Kände du henne? Söt bild btw!

2009-04-28 @ 22:34:15
URL: http://matildathuren.blogg.se/
Postat av: Sophie

Du ska inte tänka på vad du skulle känna om Jonas gick bort! Han ska stanna här hos oss! Sen blir jag väldigt rörd över att höra dig säga att du är stolt över din bror, du ska veta att JAG är stolt över både dig och Jonas för de vuxna männsikor ni blivit eller i alla fall är på god väg att bli! Jag älskar er båda som om ni vore mina egna syskon även om jag inte uttalar det så ofta...

Ha en bra dag!

Många extra kramar till dig nu när det känns så jobbigt från mig och min familj!

2009-04-29 @ 08:22:28
URL: http://ladycheese.bloggagratis.se
Postat av: Jonas

Nae va fint:) Jag älskar dig med och är stolt

2009-05-03 @ 17:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0