26

som ni såg i mitt förra inlägg så dog min vän josefine persson
i går natt.
hon dog av svåra hjärnskador och när ja fick redan på de
försvan bara marken under mig.
allt kännes fel. varför just hon?
var hemma i aspliden när ja fick veta.
vilken ändå kändes bra. efter som att mamma var där.
men ja for på skolan alla fall
det kändes jätte bra. alla i klassen vissade att dom brydde
sig och nästan alla lärare också.
ja kunde inte änns hålla om hanna när hon  började gråta.
för ja viste att om ja skulle gjort de skulle ja också börja.
och ja ville värkligen inte gråta på skolan.
sedan när ja kom hem så gick ja å handla
och sedan hem och åt och gick till Adam.
kändes hur bra som hällst att vara med honom..
och sedan följde han och Glader mig hem.
eller han skulle på hotelet och glader på stan :P
så dom gick bara med mig.

Vädret idag har varit spöregn.
:'(


åå ja saknar dig så mycket josefine snälla kan du inte komma tebax?`

Dagens låt:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0