23

skrev in igår som ni märkte.
var och hoppade i kberg lite med magda.
sedan så kom ylva och jens och grilade hos oss
igår. :) vilket var riktigt gott.
sedan gjorde ja en rabarberpaj som vart massa god:)
idag har ja inte gjort så mycket.
pratade med otto om sommarjobb. blir mäst troligt där. :P
två veckor typ.. skulle vilja jobba mer för att få in mer pengar menmen.
det är väl bätre än ingenting. xD
sedan var ja nere hos farmor min och fikade :D
hon skulle kolla igenom min källare och kolla om hon hittade en jeans jacka
till mig hon trodde hon hade en där :D
YEAY! :D
nae nu ska ja nog snart sluta och ta mig en dusch och
sedan göra lite läxa och packa min väska. :D
åker inte ner till lycksele förns i morgon bitti.

Dagens låt:


Gårdagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0