672

nä nu orkar ja inte plugga mer.
så nu tänker jag gå och kissa och sånt och sedan lägga mig och kolla på film!
usch ja behöver verkligen sova men kan inte!!

sovit jätte dåligt nu senaste veckorna och kroppen börjar verkligen säga ifrån på alla sätt den kan
har ont överallt och hänger inte riktigt med iskolan,

imorgon blir det nog prata med läraren om hur man ska göra för att få prata med kuratorn
och fattar inte hon blir det nog skicka iväg ett mail till min söta Emma som var min kurator på gymnasiet
bara för att höra om lite tips hur jag ska göra, seriöst bästa kuratorn jag någonsin pratat med!!
saknar henne faktist och hjälpte så sjukt mycket under den perioden jag gick hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0