767

hade sovmorgon till 12 så sjukt härligt =)
och hade ställt in mig på att jobba till 8.
vilket jag gör med fick vara ledig mellan halv 3 och halv 6 =)
så efter middagen så börjar jag om igen.

så nu har jag varit och gymmat med lite folk.
och duschat och lite sånna saker.
väntar på att det ska bli middag nu snart,.
* sjukt hungrig *

igår städade vi hela våningen så nu är det rent igen
ställde även om soffan så nu kan alla se tvn ^^
och sedan färgade jag även håret på Mirre blev faktist riktigt snyggt.
det blev en lite mörkare färg!

nu vill jag ha fredag så jag får umgås massa med min älskade Frida
som äntligen kommer hit och hälsar på mig! :D
jag är så sjukt glad att hon kommer!!!

ajja nu vet jag inte vad jag mer ska skriva :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0