759 - mina måsten -

1.
är mina rosarandiga one piece!
köpt på stadium för någon vecka sen och är så otroligt skön
att ha på sig på kvällarna.
inget jag skulle fara ut i men ett självklart plagg att ha hemma!

2.
mina blåsvarta sjal som är så otroligt snygg och härlig.
köpte den när jag och min farmor var i stockholm nu på lovet.
ett av mina absolut älsklingsplagg!!
och den funkar till så mycke olika kläder!

3.
sedan är det en av mina två parfymer detta är pasion av carolina gynning
tycker den luktar helt underbart och många som påpekat att den luktar just gott.
den är snart slut så funderar på köpa mig en ny.

4.
och detta är den andra parfymen jag har love all av björn borg
luktar lite mot äpple hållet men ändå neutrall
jag älskar den verkligen och den används ofta

5.
detta är min fondation som används stortsett dagligen.
köpte det på rea på HM för 79 kronor och tycker den funkar
riktigt bra! den täcker det den ska och sedan har jag alltid ett HM puder också.

6.
sedan är det mina ROSA klocka jag köpte på Lycksele marknaden.
det är en helt underbar klocka och bandet på den är som ni vet dom där
reflexbanden man hade när man var liten. man slår den mot armen bara så sitter den!
alltså så funkar den på alla!

7.
ett snyggt bälte köpt på HM även detta.
funkar till mycke olika färger och det är så otroligt skönt att ha på sig!
och framhäver midjan på ett snyggt sätt.

8.
hårspray, hur kan man klara sig utan det?
har alltid en i väskan en liten bag size!
och en stor som jag har på mitt rum. har även en hos min mamma och pappa.
så jag inte ska glömma den när jag åker tillbaka till skolan!

9.
mina stickesockar som min mamma gjort till mig.
dom är både varma och gulsvarta kan det bli bättre?
skulle ju inte tro det :P

10.
mina väska jag klickade hem på TRADERA.
200 kr och den rymmer stortsett allt! och den är inte så överdrivet stor heller.
plus att jag vet ingen annan som har en sådan väska!

11.
handkrämen är typ ett måste på vintern för då får jag så sjukt torra händer så
detta är min bästavän under vinter halv året!
plus att den var billig på dollar ;P

12.
min älskade älskade kalender! förstår inte hur jag klarade mig utan den förr.
i denna står allt från vem som fyller år. vad jag ska göra och vilka läxor jag har.
nr till lärare, och i stortsätt allt som behövs vetas!

13.
min HTC jag köpte nu på lovet har som börjat smått förstår mig på den och
kan inte annat än att säga att HTC gör sjukt bra telefoner! :D
plus att man kan ha riktigt roliga spel och annat,.
ah min HTC wildfire S är ett riktigt bra köp!

14.
mina smycken,. armbanden är från turkiet ett fick ja av mamma och ett av farmor.
ugglerna är ju bara så underbara. ur och penn
även dom stora vita ringarna är ur och penn
korsen och en av ringarna köpte jag för pengarna jag fick i studentpresent.
andra ringen är ur och penn
halsbandet är från gina tricot
rosen är från minns inte riktigt HM kanske? hade dom på balen alla fall.
och ett av armbanden har jag gjort själv

15.
PACMAN! har även en tröja, en mugg och en matta.
men bara handduken jag har här andvänder den när ja tvättar bort sminket.
och även min  tröja har jag men den var så smutsig.
men hur kan man vara utan pacman saker?

16.
mina glasögon! bara för att dom är så otroligt snygga och jag får ont i huvudet utan dom.
haha så det är en självklarhet att dom alltid är med.

17.
min studentkavaj!
älskar den så otroligt skön och funkar till många olika plagg!
har den ofta till högakjolar och midjebälte.

18.
förra årets julklapp mina täckbyxor från junkyard!
älskar dom och dom är så otroligt sköna!
haha det var även dessa carl hade när han skulle klä ut sig till norrläning!
plus att färgen är ju verkligen så sjukt snygg!

19.
mina lila mysiga lykter från indiska!
dom ger ett mysigt och fint sken i lila och det är ju klart att man måste ha
ljus på rummet!
annars blir det så troligt och lite färg.


så då var jag klart med det!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0