405

hallå!! :D
ligger  i sängen just vaknat, mysigt måste ja få säga.
asså helt seriöst inatt drömde ja om min klänning igen,
den var asful så ja började gråta.
jag såg ut som en präst. sedan tog jesper den och klippte lite och började sy
sedan när ja fick tillbaka den så var den jätte fin.

* typ askungen! *

men den var helt fel färg så ja gick i en blå klänning.
någon som kan tänka sig mig i en blå klänning?? xD

undra om jag ska gå ner och hitta något att äta nu sedan packa?
för idag åker jag till lycksele och ska vara med min underbara FRU!<3
middag, film och mys låter som en bra fredag kväll.

filmen vi ska se är Alice i underlandet (A) ovanligt eller hur! :O

puss på er nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0